tisdag 7 april 2009

chris o jag var i söndags till sverige en snabbis, han skulle ha godis att fylla upp
sitt enorma påskägg med.. han gömde förstås undan påsen för mig.. o jag hade inte ens tänkt på det före just nu ikväll..
o så mycket som jag älskar godis kunde jag inte hålla fingrarna borta, när man vet
att nånstans så ligger det en enorm påse med massa blandat godis.. o eftersom vi sitter i två olika rum ´så smög jag så tyst jag kunde till köket o till min stora lycka så hittade jag
påsen =) o rev upp skiten o började plocka åt mig.. så går jag stolt tillbaka, men gör det misstaget att titta in i sovrummet med fetaste smilet o han tar fast mig med godis i munnen..
hehe jag vet, kanske inte så intressant men vi fick oss ett gott skratt iallafall! :)

natti natti

1 kommentar:

  1. Hej söt! Haha, du e sååå smidig =) Hoppas du har det bra där borta.. Saknar dig här hemma!

    SvaraRadera