lördag 23 maj 2009

kanske kanske

man skulle kunna ta och ge det ett försök till, men funkar det
inte nu så tror jag att jag ger upp det här bloggandet.. det är säkert inte
nån annan än dom jag pratar i tele med som läser ändå =)

men iallfall..
idag vaknar jag med en chock kl 07.00 av att jag faktiskt är pigg.. en lördag.
jojjo.. kanske för att jag snarkade så gott rätt så tidigt, men jag vet inte om jag tror han dock :)
och jag drömde inga konstigheter som gör att jag vaknar grinandes mitt i nassen o
måste väcka chris för att kunna somna om.. som en liten unge (det räcker dock med att han rör på handen eller nåt) vilket har hänt väldigt ofta nuförtiden.
låg och tittade i taket en halvtimme före jag steg upp, o for till slut på jobb.. i det underbart fina soliga varma väder, där jag befann mig till kl 18. sen vart det hem o laga pasta o sitta ner en stund före det blev punk i parken. men tråkiga jag for hem halv 10 o lämnade gullet kvar. det är inte riktigt min stil om man säger så
så nu sitter jag här ensam, äter ostbågar o väntar på mitt one tree hill som ska laddas ner klart, så jag äntligen ´kan lägga mig under täcket, jag har väntat på det sen jag satte min fot på jobbet.. då kommer den där tröttheten fram.

imorrn har jag bestämt att det ska vara sol så jag får lite färg, jag börjar se väldigt vit ut igen nu..
och så är det 6 st arbetsdagar kvar så är jag arbetslös. blandade känslor där..
det är konstigt för ända sen jag har sagt upp mig så ska nästan all kunder jag har haft sen dess ha mitt namn osv.. väldigt kul ;) men tråkigt också, kommer att bli lite tomt måste jag säga..
bättre lycka nästa gång.

4 kommentarer:

  1. jag läser oxå din blogg så fortsätt uppdatera du! då vi inte snåttrar i luren. när kommer du hem i sommar?
    puss å kram stumpan

    SvaraRadera
  2. ska försöka =) kommer den 17 juli först :( men man vet ju inte vad som händer före det... puss o kram

    SvaraRadera
  3. Ååh det var evigheter sen jag åt ostbågar, hur underbart gott var det UFFE??? :)
    Skynda hem nu, bebis växer så det knakar.. kramar!!!!

    SvaraRadera
  4. det var helt underbart ska jag lova! =)
    jag ska försöka uffe.. kan hända jag kommer tidigare än väntat har lite planer på g! kramis

    SvaraRadera