tisdag 13 januari 2009

...

jag är verkligen urdålig på att skriva..
o urdålig på att stoppa in bilder.. men men..
inte så mycket har hänt.. var på personalmöte
slutade med att jag gick därifrån..
känner mig inte alls riktigt frisk nu så det har inte blivit mycket gjort dom senaste veckorna

har iallfall vart o sett norsk skämt skräckis med chris, czarek o ida.. pinsamt o börja skrika
men det gjorde jag iaf.. det är andra gången jag gjort det nu.. :) o så var det ju ingen text så det var inte så himla lätt att hänga med i svängarna när det pratades nordnorska.. hehe..

i lördags klarade jag av 6 timmar på jobb sen måste jag bara gå hem o lägga mig, o där låg jag i soffan o tyckte synd om mig själv till kl 2 då jag kunde sova.
söndags vart det bättre igen o jag lyckades tom o städa här före jag drog till gulle..
där väntade vi två timmar på vår beställda pizza, o spelade life me ovanstående personer :)
segade mig igenom gårdagen med illamående igen.. det går vinterkräksjuka här förstås..
men än så länge har det inte gått så långt fast illamåendet älskar o hålla i sig.
o så tandläkaren som har beställt tid åt mig till ngn spesialist i Moss som ska ta bort iallfall ena visdomstanden min :( hujedamig.
o efter en vecka utan smärtor efter antibiotika kur är det tillbaka!!! så
nu har jag ringt o fått tid nästa vecka o jag ska kräva att han där karln ska ge mig hjälp eller så skiter jag i han o byter läkare.. såhär orkar jag inte ha det mera.

nu har jag klagat så det räcker..
på lördag blir det förhoppningsvis att stå på skidor :):) det är inte långt härifrån så det blir ju inte många backar men såå kul ändå.. hihi.. o gratis! wiii!

nu ska jag ta krypa under täcket. natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar