söndag 4 januari 2009

åka fast i tullen..

jag är inget vidre på at skriva märker jag.. o när jag väl skriver så
har de gåt så länge at jag inte riktigt vet vad jag ska skriva..

var iallfall härligt att vara hemma igen över jul :) spelat massvis av buzz.. dansat av mig på arken o ätit massa mat..
nyåret vart bra det med efter mycket om o men.. ´chris ja o malin käkade god middag o sen var t det fest o raketer :)

sen jag kommit hem har det nog mest bara varit jobb o försöka komma tillbaka till verkligheten..

chris o jag var en tur till swe idag.. lånade malins bil o så slutade hela resan med att vi inte fick köra en meter längre efter tullstationen, bara att fara o parkera där.. det visade sig at varken jag eller han har lov till att köra en enda meter i norge med en utländsk bil.. ¨så hans mamma fick köra efter malin o sen efter oss så hon kunde köra hem bilen.. men vi hade tur endå.. det kunde ha slutat med att dom hade beslagtagit bilen.. men var snälla nog att bara ge en varning. hah. vill inte veta vad det hade kostat att få ut bilen igen i såna fall..
sist vi körde genom tullen stannade dom inte ens oss.. satt nästan en timme där i bilen o väntade.

nu film o så sova lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar