onsdag 25 mars 2009

översvämning..

i mitt stackars öga...
klippte en korthårig dam, men väldigt grovt hår, så ett gäng med
små korta hårstrån sprättade upp i ögat, o jag kunde inte se dom..
så gro fick droppa ögondroppar i mitt öga för att dom skulle rinna ut,
jag har nog aldrig sett ett öga blir rödsprängt så fort..
så har jag faktiskt hunnit med lite solarium idag, så röd i hela fejset är jag också.
men bättre det än den blekfis jag har blivit :)

igår var jag o tjuvkikade på hur det skulle gå med mig o mina skatte pengar,
vart lite nervös att man skulle måsta betala men inte då :) får tillbaka några tusenlappar!
perfekt inför semestern också..

annars är det bara ca 10 dagar tills greta flyttar :( men också tills jag bosätter mig i hannestad hos hjärtat mitt <3

nu soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar