onsdag 18 februari 2009

jag har ett stort dilemma!! o jag behøver hjælp!

det ær planerad hemgång i mars.. måste børja boka så snart som møjligt dvs inom nærmsta dagarna.. men jag vet inte vilken vecka jag ska ta..
lillsis kommer redan den 5.. men då ær inte min sandra hemma.. så jag vet inte allt riktigt vad jag ska ta mig till båda træffar jag aldrig. har jag tur så væljer sandra att komma v 11 då kan jag ta och åka så att jag hinner træffa båda.. men annars då? va vem vet nær jag eller någon annan kan åka.. sen har jag ju førstås ett till ønskemål.. att stora sis o ska ha møjlighet att dra till åland en svæng.. tænk så koseligt de skulle vara få pussa på ungarna ockå..

nu står den underbara laxen i væntan att få åka in i ugnen.. o å lite vin till det.. perfa!
førtjænar det efter har vart så duktig hela 8 timmar i stræck..utan paus. o ont i munnen på samma gång. stackars mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar