fredag 13 februari 2009

imorgon det men eftersom jag knappast kommer att ta mig tid då så skriver jag för imorgon

glad alla hjärtans dag :)!

nu är det bara ett par dagar kvar tills den värsta dagen på länge..
till moss o dra ut visdomstanden min :( tur att jag har min älskling med mig, tog ledigt för min skull o allt.. jag kanske kan övertala honom att komma med in o hålla mig i handen också :)

veckorna går fort som tusan efter onsdagarna tycker jag. fredag igen. jobb imorgon.. suck o stön.
men sen blir det firande med gulle.. <3

i mars blir det förhoppningsvis hemfärd också en vecka eller så o då kanske jag möjligtvis har
unnat mig dom underbara skorna ja hittat.. om dom inte är slut vill säga.. kanske jag tar o växlar mina småpengar till resan hem o så blir det över till skorna. vill verkligen verkligen verkligen ha dom.

nu är det mysbyxor mackor o te o kanske en bra film om dom klarar av att visa ngt bra ikväll!

hoppas ni (mamma o pappa) frå det underbart i thailand nu!
ses i mars!'

ouss hej

1 kommentar:

  1. hör av dej när du kommer hem, hann ju inte träffas senast. =( nästa gång! =) kram kram

    SvaraRadera