måndag 16 februari 2009

nu så ær det dags igen...

børjar med alla hjærtans dag.. gulle bjød mig på fin middag till ett stælle i fredrikstad.
men tråkit var det eftersom vi blev rætt så besvikna, det tog 50 min føre vi fick bestælla o vi hade vart dær 1 time o 45 minuter føre vi fick maten :( o det var inte ens speciellt mycket folk, værre har jag vart med om o ændå aldrig nånsin fått vænta så længe.. efter 50 min gick jag faktiskt o frågade varfr vi inte fått betælla ænnu. och maten, tjaa.. den var inte heller nåt speciellt.
det resulterade i att vi fick efterætt gratis. men ingen av oss ville ha den så 25 % på all mat istællet.
sen vart det godis o film :)

idag har jag då vart på min hemska tur till moss.. jag fick ngn sorts panik efter flera skræck historier.. jag børjade grina.. o fick inte riktigt ordning på andninen min, då belev tandlækaren faktiskt lite småsur før att jag inte sa til føre jag kom så jag kunde få ngt lugnande.. men det visste jag inte så sa hon antingen slutar du eller så får du gå. jag låg kvar førstås o stod ut med grævningen i mina tænder. så nu ær æntligen visdomstanden borta. jag har svårt at prata o bløder hur mycket som helst.

sen vart det en tur till gina tricot som vi inte har hemma dær var det slutrea så jag hittade en del fint før 29 kr st :) så før mina 300 kr så fick jag ganska mycket. det førtjænade jag nog nær jag vart så duktig :)

nu ær ja fruktansvært sugen på allt møjligt i matvæg, men jag kan knappt øppna munnen, o som sagt det bløder.. så vem vet nær jag får i mig mat!
så fort han ær færdig så blir det kos kos kos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar