onsdag 4 februari 2009

ingen rubrik

førsov mig imorse.. duktigt, vaknade kl 9.01
ska gå till bussen 9.12 ca , hade førstås varit lat och inte tvættat bort sminket
igår kvæll så med sotiga øgon o sov mærken øver hela trynet var det bara møssa på
o halsduken uppdragen till næsan.. o traska ivæg..
nær jag ær hos chris kommer jag halv 10 på jobb,.. vi øppnar 10, jag hade såklart glømt mina nycklar inne i salongen..
så det vart en kaffe till frukost.
gro hade också førsovit sig så hon var lagom stressad eftersom hon visste att mina nycklar låg dærinne :)
eftersom det var noll inbokade på mig så hann jag ju bættra på trynet o æta lite också.

dagen har annars gått otroooligt sakta barnklipp kl 11, barnklipp kl halv 4. haha.
sen tog unna jag mig lite middag på sentret också.. sen var det bussen till tanlækaren igen som gællde.. børjade borra utan bedøvning gjorde hon.. men det slutee hon fort med nær ja g fick sparka lite før att det gjorde så tusans ont.. bedøvningen hjælpte førøvrigt inte heller sen.. men en kvart senare så var det inte så farligt længre..

nu har ja just kommit till min sømntuta till karl som har før vana att ligga o sova nær jag dyker upp.. o så frågar han mig varfør han ligger i sængen nær han ska diska, stæda o duscha :)
så kan et gå.

visste ni att det ær bættre før tænderna att æta choklad istællet før annat godis?
synd at jag inte gillar choklad speciellt mycket.. før nu ær jag riktigt sugen på mina turkisk peppar som ligger hær o ropar efter mig!

nu ska jag ta øver chris liggande o lægg mig på soffan jag å!

ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar