fredag 21 augusti 2009

i forgot..

glömde också skriva att jag vart riktigt irriterad
häromdagen.. jag är nog fortfarande det.. för att jag inte förstår..
hur riktigt smala "kärringar" där nyckelbenen sticker fram och höftbenena lika så
o när dom sitter ner ser man inte ett enda litet fettveck..
hur många hjärnceller saknas då när dom vill gå neeeer i vikt.. när
dom i sjävla verket borde lägga på sig 5kg minst.. det är inte fint, o när dom skriver/säger
att ohmygooodddddddd jag har gått upp tre kilo, det blir hårträning nästa vecka.. typ..

jag ska väl egentligen skita i det, men det gör mig så arg bara.

...själv välkomnar jag dessa extrakilon som jag kommer att få..
och jag kanske ångrar senare att jag sagt det senare, men,
jag hoppas några av dom stannar kvar också när bebis kommit!
men nu snackar jag förstås om ben o rumpa.. magen får nog sitt iallfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar