måndag 17 augusti 2009

mhm..

ingenting alls har hänt därför har jag inte skrivit :)
har mest bara inte gjort nånting..
men nu ska det bli andra bullar se.. börjar känna mig bättre..
bortsett från tidigare
idag då jag mitt i allt när jag var på väg ut för lite jobbsökande, o jag började må skit dåligt :( det blir så efter jag ätit ibland..
gick över efter lite vilande o jag lyckades till och med komma mig iväg o handla middag, den goda laxen jag snott från k blogg sida står på menyn idag.. :) väntar på att den ska komma ut ur ugnen.

efter mitt eget tycke så börjar det synas lite nu på lilla magen att man har en liten bebis
därinne.. istället för 3 valkar när man sitter så här det bara en hård. hehe :D inte för att någon annan skulle se det men.. 1,5 v kvar till ultraljud.. då får jag äntligen veta hur länge det faktiskt har gått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar