fredag 21 augusti 2009

växtvärk???

kan man kanske kalla det så?
jag säger så, för det känns ungefär så som när man var liten
och hade växtvärk i benen.. fast denna gång i magen eller på sidorna :)
det är iallafall det som gör att jag inte kan sova..
eller just den delen att fram till nu har jag (iallfall så länge jag kan minnas)
måsta somna liggandes på magen.. det går ibland, men börjar bli ruggigt obehagligt..
sen kanske man inte heller ska ligga på magen.. jag har dock väldigt svårt att hitta
mig en bekväm liggställning, jag ligger o vrider o vänder på mig o tänker tänk
om jag bara skulle kunna lägga mig på magen då skulle jag säkert somna.
att man redan har såna här bekymmer. min slmnläshet beror ju förstås på andra saker också
antagligen.

på måndag är det doktorn och pick i fingret som gäller. uschjamej.. jag har tänkt på det
där stackars pick i fingret ett tag nu.. sånt där borde man inte veta i förväg.
ska också föröka få han att förstå vad ultraljudstanten på volvat sa om hur långt gången jag
var.. eftersom han inte lyssnade förra gången.. tänk om jag har rätt o så skriver han fel i mina
papper. vi har lite svårt att förstå varandra.. han e dansk. men pratar nog både danska och
norska samtidigt.. jag frågar nog va efter varje mening.

ja nu har jag iallfall skrivit nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar