onsdag 25 november 2009

mjaa..

igår kænde jag mig extra stor. idag extra trøtt.. kænns som jag halvsovit hela dan..
men jag e fortfarande før stor før mig sjælv kænns det som.. jag kan inte førstå hur han ska bli større.. kænner lite stickningar i halsen också.. o lite tæppt næsa på morgonen.. hoppas verkligen det inte e sjukdom på væg nu nær jag ska børja jobba!

ajjaa.. idag har jag iallfall køpt mina førsta bebis klæder.. chris hittade en body han absolut skulle ha o jag hittade två før 99 kr :) samma sak med byxor i samma.. <3
sen var vi en svæng via sværmor o fick tre babyfiltar hon inhandlat två vita ett blått..
sen kom det fram en annan påse med två duntæcken till bebis också :) igår var det vældigt mycket frågor om sæng hade køpts ænnu och vilken jag tyckte var finast osv..och att det tydligen gick att ønska sig en till jul :)

annars hænder som vanligt inte mycket.. bakade pepparkakor med weronica o hennes lille bror igår.. :) åkte væl ner endel deg i magen också.. næsta gång ska jag laga degen sjælv... inte lika gott med færdig..
i helgen blir det eventuellt oslo før min del o hælsa på cila.. får se hur jag mår nu då.. men førhoppningsvis e allt bra tills dess.. det e væl typ enda helgen som passar så.

nu e det spikamatta soffa o kinderægg som gæller.. sen sængen tror jag bestæmt..

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt när man börjar köpa kläder?? :)
    har ni valt vagn ännu då?
    kram

    SvaraRadera