onsdag 4 november 2009

onsdag.. redan..



i vecka 25 nu då :) går fort det här.. ibland.. ibland känns det som en evighet kvar.
han lever verkligen loppan där inne tror jag.. sparkar o har sig hela tiden :) så hårt att
han har väckt mig ett par morgnar! <3

den här veckan är det tanläkarbesök som gäller.. 3 st.. ett par tusen dit.. hemska tänder..
men som hon sa att jag har ändå skött mig fint o hon var förvånad att det inte var värre, för att inte säga dom berömda tandköttsproblemena som e väldigt vanliga under graviditet..
ska bara o putsa o skölja lite imorgon till så är det klart för minst ett halvår.. hoppas vi.. ska vara ännu duktigare, och äta mindre godis. hehe.. det kan bli svårt.. ruggit sugen på lite choklad just nu. :)

imorgon ska skrutten (bilen) på verkstad.. känns som ett himla slösande när den e så gammal ful o skruttig o fallfärdig.. kanske den blir som ny? men vi måste ju ha nånting..
o på lördag är det 70 års kalas i oslo som gäller, får se om man har nåt fint som passar än :)

och nu eftersom jag varit så duktigt o varit uppe sen halv åtta o jag inte får äta på en timme till så blir det promenix.. kan inte bara ligga inne o äta.. behöver ju faktiskt inte överdriva det här med att gå upp.. chris tycker det börjar se lite smått kul ut med mina fortfarande spinkinga ben o stora överkropp.. allt verkar ju sätta sig där medans benen behåller sin form.. as usual!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar