torsdag 29 oktober 2009

1 av 400

som ska få svininfluensa vaccin idag, 400 gravida i hela sarp som dom ska få det gjort på..
så till 4 bär det av o sätta sig o köa..

hos farbror doktorn gick det bra, bebis pår prima o växer normalt
så nu är det bara jag som har ett utvidgat njurbäcken.. därav smärtor i ryggen/ höger njure..
men det har faktiskt varit ganska bra både igår o idag.. började inte känna något före senare på dagen o kvällen.. tillslut undrade jag om detfaktiskt ska ta så ont.. för det började ta väldigt ont i hela bröstkorgen.. det ena som hjälpte lite var att ligga i sängen.. tillslut somnade jag faktiskt o känns bättre idag.. kontroll igen om två veckor pga det här nu om det inte blir värre före det förstås vilket jag hoppas att det inte blir..

tills dess tänkte jag fördriva tiden med att städa lite.. igen.. borde också gå u
och ta en promenad i det fina vädret.. passa på medans man inte har så mycket krämpor o solen skiner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar