torsdag 1 oktober 2009

bara gnæll!

tænker klaga o gnælla nu! så den som inte orkar læsa meningsløst gnæll
så læs inte. før det finns mycket større problem i værlden.. men ja skriver før att avreagera mig,
før att mitt gulle ska slippa høra! iallafall nær han e snæll o står o steker plættar til oss till middag.

jag har tråkigt.. jag har så sjukt tråkigt o jag e så sjukt trøtt på det..
det ær inte jobbig att stiga upp på morgonen, det e tråkigt. jag sover till tolv før att jag inte
har nåt annat o gøra.
det e jobbigt o fara o handla, før att jag bara ligger hemma o glor så at bara gøra små vardagssysslor blir jobbiga.. før jag kan ju gøra det nærsomhelst..
det var en bra dag efter jag faktiskt kommit ivæg till amfi før att køpa min mobil, tog en kaffe med weronica me, men så kommer man hem o jag får så sjukt tråkigt, speciellt før att jag vet ett resten av kvællen kommer att spenderas på soffan, eventuellt sængen o lite serie tittande før att inte sitta før mycket.

jag vill också kænna kænslan av at vara trøtt før att jg har haft en dag med massa aktiviteter,
och får tycka att vad skønt det ær att æntligen e att komma hem o ta det lugnt.
jag tycker inte om att vara hemma, men allt har blivit som en ond cirkel så att jag ingenting længre e kul heller.o ja jag får skylla mig sjælv før att jag var så klantig. jag tror att det e de som e værst.. att det e mitt eget fel.. men vad jag tycker synd om mig sjælv, ja det gør jag verkligen.

jag e bitter o inåtvænd.
jag har iallfall min nya rosa mobil som e jætte fin o min ælskling o min bebis.
men resten.. kan det inte bara bli natt så jag kan gå o sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar