onsdag 21 oktober 2009

har just kommit hem från ett pass bodybalance..
som tråkigt nog antagligen var mitt sista på ett tag, det är bara att inse
att man inte precis är smidig längre.. och att stå med huvudet neråt gör en snurrig,
eller att magen tar i vad du än gör.. blev ju bara anfådd av det inte varm..
kände mig lika klumpig som hon nya säkert kände sig och såg ut.. :(
det enda jag nu kan göra där e bäckenövningarna som bytheway, är för lätt
för tydligen så är jag väldigt mjuk även fast jag sitter mer än vad jag står o går :)
it sad, men men.. får se vad jag gör nu, kanske jag
rycker upp mig o lyckas komma iväg på styrke o kondition, borde.. måste..
ja det har annars varit en rikgit latdag..har inte gjort nånting, bara ätit känns det som
ja kände att jag ville ha en sån
men imorgon blir det andra bullar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar