tisdag 20 oktober 2009

förvirrade jag!

dags för lite uppdatering kanske..
hemkommen från åland.. varit underbart att komma bort, men även underbart att komma hem till sin älskling också :)

chris kom och hämtade mig från rygge igår, tog bussen dit så jag skulle slippa åka hela två
timmar, men när jag väl kramats färdigt insåg jag att plånboken var kvar i bussen, ja det har hänt flera gånger det där med att tappa plånboken...
full fart efter kom fast den först i fredrikstad.. :)
så var iallfall hemma senare än vad jag räknat med..

och idag var jag till barnmorskan då.. satt där i 1 timme.. bättre än en stressad läkare..
mycket mera information som man kanske skulle fått veta tidigare, men men, allt verkar bra endå :) men där igen har jag lyckats tro att jag e i v24, men jag gick in i v 23 igår.. jag går händelserna i förväg tror jag, hon mätte också min mage 4 cm större än vad min läkare gjorde..
hon sa att hon har rätt o han hade fel.. och att jag har växt utanför kurvan.. att jag kommer få stor mage.. får se vad som händer och fötter!

här hemma ser det ut som hejkomochhjälp mig så jag har iallfall tidsfördriv.. ska tex gå igenom bebiskläder jennie släpat hit.. och kanske på något vänster hitta plats åt dom.. kanske slänga min garderob..

nu e det lunch o soffliggande som gäller.. jag e helt slut efter den långa resan.. ska jag hem i jul så är det någon som får komma till flygplatsen efter mig det säger jag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar