onsdag 30 september 2009

nya leksaker :)

eftersom min dator inte vill funka mera, varken med windows vista eller xp och helt ny hårddisk så lægger vi det åt sidan ett
tag.. det børjar blir dom sista anvændningsdagarna på den hær gamla saken med..
men chris dæremot satsar stort o køper en ny.. :) en stationær som kommer att vara mycket bættre.. då gør det kanske inte så mycket att min får vila lite.. anvænder ju internet till det mesta nu så det e bara ett måste ha :)

sjælv ska jag byta abonnemang..mycket billigare..200 kr i mån mindre..
plus att jag får 1 mobil før 1 kr.. yee.. det ska fixas imorgon.. tænk att man nuførtiden kan spara pengar på att fixa nytt.. den hær telefonen ska inte gå sønder..

jag hoppas førøvrigt att något kan gøras åt ben/rumpa.. ja det gør sjukt ont ibland.. kunde inte ens fara på bodybalance ikvæll, får sitta hær o æta mina kinderægg.
o ju tyngre jag blir ju ondare kommer det ta, så kan det gå nær man hoppar i sængen.

med bebis går det bara fiint vad jag vet, det børjar nu bli jobbigt før mig att sitta i soffan o typ spela yatzy med min kjære då jag får andningsnød før att jag måste luta mig framåt.. det blir golvet før mig numera :)

1 kommentar:

  1. Har du faktiskt sådär tungt redan uffe? Oj oj, då vill inte jag veta hur du kommer att må i slutet.. =) kämpa på bara!! Kramar!

    SvaraRadera