måndag 7 september 2009

i mitt framtida kök--

ska jag ALDRIG ha knoppar till handtag på skåpluckor.. jag hatar dom! när jag lagar mat/diskar tycker jag om att ha musik i öronen.. det blir mindre tråkigt så..
men menst 15 gånger av den tiden jag står där o flyttar på mig så fastnar sladden till hörlurarna i knopparna.. o dom slits bort från mina öron o ut ur nuförtiden ipoden..
det gör mig galen.. en gång till o jag skriker.. jag lovar!!
idag står det yttrefile o potatisbollar på menyn, när man har en karl som ringer o säger att han inte ska jobba övertid iallfall.. "då kan du ha maten färdig till jag kommer hem iallfall.. o jag vill ha BIFF!". det var ena tjocka biffar såjag fick lite aggressioner ut att banka ut dom.. synd att det går så fort..!
nu ska jag forstsätta.. nästan allt för dig älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar