fredag 4 september 2009

blir så trött..

kan inte sova.. as usual..´fick mess som fick mig att börja tänka igen..


jag har då aldrig varit med om, hört eller sett ett ställe som det kan vara så mycket
drama på hela tiden. folk snackar skit så mycket att det blir glömt vad som egentligen
är sagt o säger emot sig själva. "lita inte på den och den, har sagt det och det" senare hör man att
personen ifråga är den som är den som egentligen snackat... om det ens stämmer..

det värsta är att jag fortfarande bryr mig, jag tycker det är äckligt..
för min del är det över, och för den har tjejens del också, men nu är hon anklagad för saker hon inte ens vet om, snackat skit förstås, kanske det är sant kanske inte..

men om folk säger, du har snackat skit om mig, o personen ifråga undrar vad har jag sagt/gjort
o personen som frågar inte kan ge dig ett svar.. eller vägrar säga exakt vad hon har sagt??
kanske du har glömt att du sagt nåt, eller sagt något som blivit missförstått och allt blir bara helt fel.
jag förstår det bara inte.. det är svårt att beskriva med ord hur jag uppfattar
situationen som var/pågår.. jag är bara glad att jag inte är med längre.
men på något sätt så förföljer det en ändå.


på tal om något helt annat.. något som jag aldrig trodde skulle hända mig..
var ute på en promenad för mig själv igår kväll.. kl var väl runt 8.
jag skulle gå en väg som jag o chris gått tidigare så jag skulle hitta hem igen.. men så
mitt iallt svänger fötterna in på en stig i skogen..
o när jag kommer till en återvändgränd och går tillbaka så tar jag en stig mot höger för dit är vägen vill inte vara i skogen mer..
mitt i allt är jag vilse.. jodå.. försökte behålla lugnet.. o börjar irra omkring.. kommer tillslut fram till ett hus men inser snabbt att om jag ska gå hem den vägen tar det många timmar ändå för jag har inte en aning om var jag är.. tillbaka in i skogen. till slut hittade jag ut.. jag var skiträdd..
jag var borta alltsom allt i 40 min det betyder att jag var vilse i max 10 men det kändes som väldigt mycket längre än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar