söndag 13 september 2009

serie nörd..

det är ju helt sjukt.. från torsdag kväll tills nu söndag eftermiddag har jag sett
16 avsnitt greys anatomy.. och då räknar jag inte med första säsongens 9 avsnitt som jag såg från tisdag till torsdag.. jag mår illa..
varför började jag överhuvudtaget? det är pinsamt.
och nu har jag tvingat mig själv att gå därifrån ta en paus och städa lite..
det var för 1 halvtimme sen.. jag har fortfarande inte börjat städa
jag sitter och överväger om jag ska se ett program till först..
jag menar jag kommer ändå att se flera ikväll..
med tanke på att det bara finns några säsonger till så inom ett några
veckor så har jag sett det som finns färdigt.. då är det slut!
det ska bli skönt när bebis kommer ut så jag har något annat att göra..

1 kommentar:

  1. Det finns fem säsonger uffe.. roligt att du tyckte om den, man lever sig in i den på ett skrämmande sätt eller hur? :)
    Skynda hem nu uffe, Liam saknar Gummor! kram

    SvaraRadera