tisdag 1 september 2009

pippi ajaj

jag gjorde en riktigt töntig grej när jag var på Å i sommar, jag
skulle hoppa/flyga i sängen när jag skulle gå lägga mig en kväll, så som man gjorde när man var liten.. vat inte varför jag gjorde det..
men iallfall så lyckades jag sträcka mig i låret/rumpan hehe :)
o det här var alltså en bra bit över 1,5 mån sen, förutom att jag fick skitont...
så har det faktiskt inte gått över ännu :( det tar svin ont ibland när jag stiger upp, eller ligger ner o vänder på mig osv.. kanske något har kommit i kläm? eller?
diktigt irriterande iallfall.

har varit duktig idag, fixat upp badrummet så det ser riktigt snyggt ut, vi har slängt 3 sopsäckar med skräp o sånt som bara har varit där utan att användas, imorgon ska hylla o tavla upp :)
och sy gardinerna då, som jag lovat gullet att göra sen han köpte dom för ett halvår sen eller så?

nu har jag skittråkigt igen o ingen film att se o inget på tv o ingen bok.. illa, kl e bara 22 john blund kommer knappast inom de närmsta timmarna för min del. det blev en lång dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar