tisdag 29 september 2009

not so much..

min absoluta favorit stund på dagen e nær chris kl ringer mellan 6 o halv 7
først blir man grinig sen får man ligga o mysa en stund tills han stiger upp :)
sen e det meningen at jag ska somna om men nu har jag inte gjort det. førsøkte men inte då, halv åtta sparkade bebis mig godmorgon :)
nu e kl 8 o jag ska æta min frukost o ett avsnitt av one tree hill..
som førøvrig som inte har ændrat på en månad nu ja bara måste ha mina två knæckisar me ost o kaviar.. o førstås det underbara glaset oboy!!


sen måste jag ju o handla, o kanske en promenad i det fina vædret.. ehm.. høgst antagligen somnar jag føre det, men vi ger det ett førsøk iallfall.


har inte så mycket intressant att skriva, går in i vecka 21 nu o jag har på kænn att det nu dom dær extra kilona jag vælkomnar kommer, som sagt har jag svårt att somna om før jag bara
tænker på mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar