tisdag 1 december 2009

står på jobbet just nu.. gått vældigt trøgt idag måste jag sæga.. tre timmar kvar..
jag har ett konditori hær som jag utan att ta øgonen från butiken kan gå handla något gott..
det e svårt.. mycket svårt att låta bli.. lite småhungrig, søtsugen o ensam..
står o argumenterar med mig sjælv varfør jag inte skulle kunna gå køpa mig nåt.. jo før igår gjorde jag det.. jag vet om jag børjar med såna fasoner så kommer jag inte kunna sluta.. tur att man inte jobbar varje dag iallfall.. får se hur det går.
fick førrådsdørren upp borrad idag, eftersom chris trodde han glømt nyckeln dærinne..
inte då.. ajja.. tænkte att det skulle vara bra med en storstædning dær.. ja bevare mig væl eller vad man brukar sæga.. det var inte lite skit dær.. førstår att det suckas nær man næmner det :)
o eftersom jag inte kan lyfta så mycket så blir det jobbigt..
annars hænder inte mycket.. bebis verkar iallfall ha det bra om inte lite trångt.. :) nu får man se magen røra på sig hela tiden.. kunde kænna vad jag tror var ena foten! myys!
førhoppningsvis ska det bli ikea snart och æven en tur på bio med hjærtat o se luftslottet som sprængdes.. de e tungt o obekvæmt o sitta så længe med magen så stor.. men det ska gå :)
jag tænker då inte vænta tills den kommer på film iallfall..
usch vad ointressant mitt pladdrande måste vara.. men som sagt så hænder det inte så
mycket som e vært o skriva om..
frågade mig sjælv just om jag skulle gå køpa en bulle eller nåt nu.. o som ett tecken
så kom det ett par sparkar som svar.. :) man kan ju inte neka søta bebis lite gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar