fredag 4 december 2009

gnællspik!

det tænker krångla idag..
vaknar o kænner mig helt totalt død, av kl kvart øver 7. stiger upp o næstan skriker.. glømde att jag har stræckt mig eller något i mitt ljumskbenet eller vadetnuheter.. skitont nær jag går.. men också att jag i andra vaden att jag fick två sendrag direkt efter varandra i benet, igår morse o det var helt stenhårt o jag kunde inte gå normalt dær heller. det ser lagom fint ut nær man vankar fram o e trøttogrinig.

såg att det hade snøat o så då vågar jag inte køra till fr.stad så jag valde o stressa till bussen ist, busen var 10 minuter sen o jag hade tid på sjukhuset før eeg kvart øver 9, och eftersom jag hade svårt att gå på båda benen gick det inte speciellt fort att gå från bussen till sjukhuset.. det ær en bit att gå..

men jag kom i tid iallfall.. men det tog førstås længre en vad jag trodde så han inte med bussen så jag fick vænta.. o så in till stan i sarp før att læmna in vårt lås till boden.. måste åka tillbaka igen kl 3. suck o støn.. kommer hem till slut, ska sætta mig o æta o kænner något hårt i munnen.. førstås ær det en fyllning eller tandbit som lossnat.. till tandlækaren kl 6 i stan.. antingen håller mina tænder på lossan helt o hållet eller så har tanlækaren æven den hær gången fixat fyllningen før dåligt.. var ju før nån vecka sen då det lossnat på en annan tand.

usch vad sånt hær gør mig irriterad.. jag vill vila en stund.. men nejdå.. ser ut som en grisstia hærinne också o jag kan inte slappna av føre det e bættre.. usch vad jag klagar igen men måste få ut mina aggressioner så chris slipper høra o tænka på det..
han ska på julbord ikvæll, skulle vart med om jag inte var så tjock. o inte har klæder.. inte før att det e så kul o maten e ganska inte alls god. ne vet ni vad jag stannar hemma o ser på idol :) med pyamas o ja.. mandariner..
igår var vi på luftslottet som sprændes.. jætte bra tyckte jag :) kul att få se hur allt slutade!

nu har jag två timmar på mig att vila o duscha o plocka upp lite hær.. o nu hoppas jag verkligen att det inte tænker bråka med mig mera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar