torsdag 10 december 2009

tankar som gør att jag inte får sova!!!!

nu kan jag inte sova.. igen.. har somnat bra o tidigt flera kvællar på rad så jag trodde det varr slut med insomnia.. men inte då.. nu kommer tankarna o stressen.. paniken øver hur jag ska få plats med allt som ska in nær jag har cellskræck redan.. kænns som man kastar o kastar men det e lika bedrøvligt mycket grejjer endå.. hujjeda mig vad jag blir tokig..det kryper i kroppen..
har lust att slænga allt førutom det man anvænder dagligen. har lust att gå igenom saker nu.. kl e halv 1 på natten.. imorgon kommer jag vara svin trøtt.. den hær trøttheten har kommit øver mig igen.. hoppas verkligen inte att biverkningar a la mera insomnia med mina nya epelepsi medeciner kommer.

men allt dethær e normalt har jag læst.. jag har också læst att jag kommer att gå upp i vikt fortare æn nånsin..jag tycker magen e tillræckligt stor.. tycker den skulle kunna åka ner lite också.. e det bara jag som har såna hær problem.. jag ønskar att jag var i en større storlek normalt.. kænner mig lite ihoptryckt.

vad gør man inte før att lilla karate kid ska ha det bra?? :)

ni som læser får ursækta att det oftar o oftar blir klagomål, det ær inte så att jag inte gillar det hær, men ibland måste jag bara som jag sækert skrivit tidigare få ut det nånstans o jag gør mitt bæsta før att inte låta allt gå øver mitt hjærta.. han har væl tillræckligt att stå ut med endå!

ska førsøka få kasta mera någon dag.. nær energin e tillbaka.. o sen efter jul då ska det inhandlas det som ska så jag slipper tænka på det mera. som det kænns nu så blir jag væl halvt handikappad om jag blir større æn såhær.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar