måndag 7 december 2009

morgonfunderingar..

har tydligen fått en vana att vakna 5 minuter føre chris klocka ringer.. vissa dagar helt omøjligt att somna om.. som idag.. kanske man børjar træna upp det redan nu :) igår gjorde jag samma sak.. vaknade tidigt.. steg upp mellan 6 o 7 sen gick jag o la mig igen!
idag e det ultraljud som gæller igen :) går in i v30 idag.. kænns ofattbart emellanåt.. jag drømde hæromnatten att han kommit.. med stora mørka øgonbryn.. annars var han førstås jætte søt.. sen kom det en tvilling men jag han aldrig se henne føre jag vaknade.. samtidigt drømde jag om en kompis som just fått bebis, o mitt i allt en dag senare hade hon fått två till.. dom låg i en liten matskål.. antar att det hør till.. :)
børjar kænna mig riktigt klumpig emellanåt.. jag høll på snubblade lite før ett tag sen och jag mærkte verkligen hur mycket tyngre jag var o det var svårare att få upp balansen igen.. o det kænns som jag blir trøttare igen.. men det skiter jag i.. tænker då inte ligga på soffan o vænta på
att tiden ska gå.. den måste gå fortare æn så..
bokade hemresan igår så idag ska jag få doktorn att skriva ut en lapp att jag ær fris
k nog att flyga, måste tydligen ha det efter v 28! så jag får væl hoppas att jag ær det då..
igår var vi till swe, igen.. køpte lite julklappar o jag hittade nåt fint till mig sjælv att ha i jul..
tycker om den nya butiken new yorker.. BILLIG o fina klæder.. tillome chris hittar billiga klæder han gillar.. andra herrbutiker e ju jætte dyra så det e kul!
nu blir det frukostmys :) o så tænkte jag passa på att stæda lite.. o tvætta, satt i en maskin igår o vips så ær tvættkorgen lika full igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar