fredag 5 juni 2009

intressant eller inte..

jag skriver ändå, nu när jag loivat mig själv att iallafall försöka!
ibland har jag svårt att sova, till och med fast jag stiger upp sju så sover jag inte före allra tidigast 12, häromnatten vart det tre.. det är faktiskt jobbigt för jag blir så sjukt sliten om morgonen..
men iallfall så har mitt hjärta tänkt på mig när han var i sverige o handlade i lördags..
han köpte ett godnatt te med bara rena örter åt mig :) o vet ni va jag tror faktiskt att det funkar.. inte om man tar för lite..
men igår så var jag så pigg runt elva att lika gärna hade kunnat städa lite.. men eftersom planen var att jag skulle vara i stan kl 9.. så jag tog en lite större dos av örterna, tillslut så måste jag bara gå lägga mig för jag såg inte tvn. o jag för första gången ever vaknade inte överhuvudtaget när chris åkte.. helt otroligt. dock vaknade jag kl åtta o vart sur för att han inte pussat mig hejdå.. somnade igen o vaknade kl 10 o ringde o frågade varför han inte gjort det,
för att jag inte var vaken. försås.. men jag måste säga
att det var helt underbart att bara få sova utan att vakna en enda gång för en gångs skull!
jag kom mig iallfall till nav, o köpa förvarings lådor så det inte ser så grisigt ut när
man öppnar skåpena o ska ha nåt o inte hittar..
nu ska jag äta lunch så jag orkar med middag, ska pröva jonas favorit.. potatis
o purjolöksoppa.. hmpf.. minnena jag har av det var ta en sked svälja med mjölk.
men jag antar att mammas är bättre än det man åt i skolan!
ska jag växa o bli stor måste man ju äta.. o nu har jag chansen.. synd bara att man inte
hade vett att börja skärpa sig tidigare!

1 kommentar:

  1. soppan vi fick i skolan var deffenitivt ingen höjdare. bra mycke godare att jaga själv! =) kram gumman

    SvaraRadera