tisdag 16 juni 2009

raseriet har slutat!

o nu går det faktiskt bra att sticka :)
för jag struntade i det jag började med o startade på en present till liam :)
o det SKA vara färdigt till senast augusti... helst ska det vara färdigt om 2 veckor..
och med den besatthet det har blivit tror jag inte det blir nog inga problem.. satt i princip hela dan igår..

iallafall så fick jag nåt konstigt utbrott av tårar igår, läste en artikel i det nye innan jag skulle gå lägga mig, om en tjej med tourettes syndrom, om hur dom sparkade på henne i skolan när hon låg ner på marken o lärarna inte ens brydde sig.. o när hennes mormor dog o hon sjöng tears in heaven. då var det kört.. jag grina så mycket att jag tillochmed skrattade åt mig själv..
jag kunde inte sluta där jag låg.. så jag fick gå upp igen stickade lite för att komma på
andra tankar igen.

dags att diska så min man inte tror att det enda jag gör är att ligga på soffan! :)
sen blir det sverige o handla mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar