onsdag 10 juni 2009

uttråkad..

jag har inget att skriva, för inget händer..
jag bara sitter här o har ångest för att jag måste städa..
det är ju så jobbigt..
igår var jag faktiskt på fika med silje, det pratades konstant i tre timmar typ..
idag tog jag mig en tur på nav sen träffade jag weronica en stund..
sen hem till gullet o vi fick tillome till det med att plocka upp det värsta..
jag förstår inte hur det kan bli så skitigt så fort!
lagade lite mumsig kyckling sallad..
sen tog jag mina sista krafter för idag och for på bodybalance, helt otroligt vad svag min stackars
kropp är när jag inte tränar, orkade ju knappt hålla upp armarna i nån enstaka minut..
men det ska jag iallfall försöka ändra på..
ikväll känns det som en väldigt god ide att ta sig en tur o gå igenom mitt träningsprogram imorgon.. men frågan är om det är en så bra ide imorgon, man blir inte speciellt motiverad att röra sig nån annanstans mellan sängen o köket i det här vädret!
det är så mycket skönare att sova på morgonen o dagarna..
jag tycker inte om att gå lägga mig!
men jag ska ge det ett försök till ikväll.. lite godnatt te så går det kanske
bättre än vad det gjorde igår.. även fast jag drack godnatt te..
för er som jobbar o önskar att ni bara kunde ligga hemma..
inget kul alls när alla andra jobbar!
natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar