söndag 14 juni 2009

raseri anfall!

det är precis vad jag är nära på att få!
igår var jag hos weronica en sväng, sjöng lite singstar, sen så fick jag för mig att jag skulle lära mig att sticka! just det, weronica gör så fina saker..
så in till hennes mamma fixa lite garn o hon lärde mig så fint o lag maskor o hjältpe mig med dom första raderna..
sen for jag efter chris.. var hemma halv tolv då jag satt mig o fortsatte sticka, och det gick fel.. så jag började om, tre gånger! före kl blev halv två o jag fick tvinga mig själv att sluta..
imorse steg jag upp 10 åt frukost o satte mig o sticka.. nu är klockan halv två o jag försöker fortfarande sticka.. jag har börjat om 5 gånger.. kommer en bit o så går det åt skogen solen skiner ute o jag sitter inne o stickar... därav det kommande raserianfallet.. det har redan börjat.. har just lag på nya maskor, och om jag inte får det till det nu så ja. jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra!
det enda jag vill få till är en stackars liten grytlapp! ska det vara så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar