fredag 5 februari 2010

HÆLJJ!

vaknade halv tre inatt som vanligt om jag lyckas somna føre det alltså, vilket jag faktistkt gjorde o jag var happy happy..
jag har ju sagt att jag inte ær speciellt orolig eller rædd før fødseln eller nånting, bara så trøtt så det spelar ingen roll bara han kommer ut snart :)
men inatt så gick jag som vanligt på toa o så nær man sitter dær så kommer det som om jag aldrig skulle tænkt på det tidigare.
JAG SKA FØDA BARN, o nærsomhels.. jag blev helt ærligt skitrædd o næra lipen o kænde mig jagad o sprang tillbaka till sængen o krøp under chris tæcke.. det brukar hjælpa.. men nejdå.. dær var jag klarvaken.. o rædd, o tankarna som jag trodde skulle hålla sig borta denna natt var tillbaka o hundra gånger værre.
kl 5 ringde chris klocka då var jag helt slut men hade fortfarande inte somnat om, jag hann bli hungrig o pisst off o allt møjligt så jag steg upp o åt, som att man har børjat sitta o trøstæta nu också.. børjar bli en vanesak med natt ætande.
nå lyckades iallfall somna om igen runt halv sju o har faktiskt lyckets ligga kvar till kl 12.
ikvæll ska vi till några kompisar o titta på finalen av det stora kørslaget, særpingarna i final.. :)
måste ju stødja den hær lilla hålan!
nu måste jag gøra något vettigt som att gå lægga mig igen eller något o førdriva lite tid..
jag har insett att man har alldeles alldeles før mycket tid att tænka nær man inte kan gøra så mycket.
hejja TEAM ÅGE då.. tøntigt att skriva ut det på facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar