onsdag 10 februari 2010

nej vet ni va.

dessa nætter, jag vælkomnar dom inte.. min dygnsrytm ær totalt førstørd.
jag har tænkt på att gå lægga mig nær jag e som trøttast, men e det før tidigt o chris går o lægger sig senare ær risken vældigt stor att jag vaknar o inte somnar om..
och jag e ju alltid trøtt, o jag har varit enormt sjukt trøtt o knappt kunnat hålla øgonen øppna, ændå så somnar jag inte.
så fort man lægger huvudet på kudden o tænker åå vad skønt o sova nu, så kommer tusen tankar upp i huvudet, bebis børjar vakna till liv, och e han før engångsskull stilla ja då børjar jag må illla eller så børjar det værka nånstans.
o bara tanken på att jag imorgon bitti inte kan sova længe om jag ska slippa sitta i all evighet i kø på nav før att dom e så sjukt trøga, o bara før att dom som vanligt sæger olika saker hela tiden.


ni får ursækta att det mest bara blir klagomål hær nu men, nånstans måste man ju få ut det.

positivt hær e iallfall att vi fått skrivit kontrakt med mæklaren så næsta vecka på min beræknade Bf så kommer fotogubben o tar bilder, den 19 sætts lægenheten ut på internet o førsta visningen 2 mars.. :) Yeey.

o nu måste jag vænta på att bli nødig, går jajg o lægger mig nu, o somnar så vaknar jag lætt om 1 timme igen.
underbarA graviditet!

1 kommentar:

  1. Men jag har precis samma sak.. jag e sjukt trött på dagarna, men jag sover inte för att jag ska kunna sova till natten sen.. men icke, somnade ordentligt kl 03 inatt!! hatar nätterna.. och tidigt stiger man upp, man kommer knappt upp ur sängen längre för att man e lika fet som en valross.. GAAAH.. man blir så irriterad.. och idag har jag varit pissnödig heeela tiden, jag var på toa för 3 min sen.. nu ejag lika pissnödig igen!! undrar om den håller på sjunker ner.. för de trycker på som sjutton just nu!!

    SvaraRadera