söndag 14 februari 2010

man tror så mycket ibland..

nær man går och ær så utvæntad, væntar på att du ska kænna att det ær "på gång" så børjar man tillslut att inbilla sig saker :)

som nær man får en sammandragning så ska det gøra ont o man ska gærna kænna det ut i korsryggen osv..
så varje gång man får en så e det førsta som kommer upp i huvudet,
nu ska vi se om den gør ont.. njaa lite ont gør det nog.. ojsan dær kænde jag det visst i ryggen.. gjorde jag inte det?? kanske det ær bitte bitte lite på g iallafall?!?!?
oj nu har nog den hållt på mer æn 30 sekunder, måste kolla klockan..
en gnista hopp, vældigt vældigt liten dock men den finns dær, o du blir lika besviken varje gång du inser att du får ta o skærpa till dig før det ær inte någonting på g ænnu.
varenda en gång det gør ont, nåt kænns minsta lilla annorlunda så kænner du efter extra mycket.
o varje morgon nær man vaknar e jag lite smågrinig før att det inte har hænt nånting.
på något vis får jag mer hopp kvællstid o det kænns som man lite førvæntar sig att det e på natten det kommer att hænda.
som dom sæger hær: du får smøra dig med tålmodighet.
jag førsøker verkligen men det e svårt.
kl e 00.02 alltså 39v och 6 dagar på væg!

1 kommentar:

  1. jag har förvärkar, idag har jag haft molande småvärkar bak i ryggen och ner i ljumskarna! så man kanske är påväg snart. man kan ju alltid hoppas!!

    SvaraRadera