tisdag 2 februari 2010

nu tænker jag..

GNÆLLA! en liten stund.. kl snart två mitt i nassen.. før 3,5 timmar sen gick jag o sova.. eller ja læste ju lite først men ændå. i snaret en vecka har jag inte fått sova føre sisådær 3 tiden¨.
har varit vaken sen kl 5 imorse, bortsett från en liten lur dær mellan halv 9 o 10, då jag vaknade mitt i en drøm om hur min bebis ligger o inte får luft i babysittern, o jag ska vara hos doktorn inom 15 min. nice.. kom iallfall inte mer æn 15 min sent.
fick då høra att han inte alls har fæst sig som bm sa, bra att dom kan bestæmma sig.
han har det mysigt dær bland mina revben o trycker på alla mina organ så jag nu har børjat må lite illa då och då.. som nu nær jag skulle førsøka sova. han sparkar hickar o leker med hænderna, samtidigt o gosar upp sig med rumpan i revebenen. då børjar jag må illa..

o så ligger man dær o væntar på att få sova o så børjar man fundera på massa småsaker som man inte alls kan gøra ett skit åt kl 2 på natten o undrar om man ska komma ihåg alla "løsningar" man kommer på o vad man ska gøra dagen efter.
varfør får jag såna hær anfall på kvællar/nætter.. på dagarna kænner jag mig helt utslagen.

till på detundrar jag om jag inte børjar få nåt tokigt i tankøttet mitt.. e helt øm, mitt i allt.. kænde det inte tidigare idag. skulle nog behøvas det..

nej nu har jag gnællt færdigt. imorgon e det UL som gæller :) kanske han sæger att nej men usch så fel både barnmorskan o lækaren din har. han e ju på væg nu!!!!!!!!!!!!!! ønsketænkande jag vet. nu blir det nattmat før jag e hungrig som vanligt, sen tuttitajm en gång till! natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar