lördag 23 oktober 2010

lördag..

idag har jag gjort en lite pytte del av stan med jessie, och var även till tillfället o hittade två jätte fina nall e puh tavlor till olivers framtida rum.. nu måste jag bara tapetsera så dom passar in, oliver var hos mormor med sina kusiner under tiden,
sen for jag dit o så käkade vi mycket god middag o efterätt lagad av elin, ett glas rött till. mumma, sen hade vi tjejkväl jag sis o elin o badade lite jacuzzi o drack skumpa o hade ansiktsmask o där blev vi sittandes nästan 1,5 timmar.. det var meningen att vi skulle se en film efteråt, men.. halv 11 orkar inte jag börja med det iallfall..

den här veckan har jag faktiskt för en gångs skull inte bara suttit hemma, skönt att göra lite annat.. imorgon blir det att umgås med gänget före dom åker tillbaka, kanske hinna scrappa lite också o eventuellt klippa emil om han tillåter, nu blir det sängen och ett avsnitt greys anatomy :) ska jag väl orka med iallfall när jag ska få sovmorgon imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar