måndag 18 oktober 2010

mja..

inget att skriva egentligen.. :) igår var det visning här i huset,
fick hjälp med städning osv så nu har man det fin fint, o jag har hör hóch häpna inte lyckats oreda ner ännu.. weii.. tanken är att jag nu ska bli duktigt o hålla det så här fint!

igår var jag upp till bygget under tiden, helt otroligt vad fort dethar gått ändå.. panelen på utsidan e där, det var ju just som dom började med grunden :)
nu har man massa planer o funderingar o ideer i huvudet.. längtar tils man får börja fixa med tapeter osv.. o tills det är helt inflyttningsklart förstås!

lillegull e på bättringsvägen, han sovet tillome bättre nätter än tidigare.. första gången uppe inatt var 3, då var det bara nappen som behövdes, kl 5 igen men då gick jag raka vägen o laga välling.. så pass "sent" så orkar jag inte försöka få honom at somna om utan när jag vdet att det tar tid och han ändå tycker att det e dags att stiga upp fast det e kolsvart halv 7-7. nå, imorse gav chris han några leksaker att leka med o där var hahn nöjd så jag låg kvar o vilade till halv 8. sen blev det pip, men världens finaste leende när man kom efter honom!

nu sussar han sött i vagnen, han inte ens gå ut med den så sov han! igår sov han 2tim 45 min.. kanske idag igen, iallfall ska jag gå lägga mig på soffan o läsa/sova en stund.
senare när han vaknat o ätit blir det alandiabolagen o fixa bygg försäkring.. måste ju göras nu såhär då huset e uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar