tisdag 5 oktober 2010

pruttljud..

pruttljudena har återkommit, det börjar halv 8 typ (halv 7 idag) och slutar runt 9 halb 10 på kvällen!:) att han somnade hal 10 igår kväll (gick o sova lite före 9 ) vaknade första gången halv 12 sen halv 2, sen halv 5 sen halv 6 o sen halv 7 då han bestämde sig för att det är morgon, känns inte okej.. tack o liv skriker han inte mera utan ligger mest bara o ylar o gnäller.. men det gör inte saken bättre att jag ändå måste stiga upp femtielva gånger per natt o han sover inte ens 10 timmars nätter..

idag lär han vara svin trött då han ska sova o det betyder att det finns en chans att sova me mig inne i säng! vi hoppas på det, för jag kommer då inte orka vara uppe hela dagen såhär trött. han kryper för fullt nu också, har han bråttom ålar han första biten.

annars så går husbygget mycket bra framåt :) väggar o tak uppe ( alltså sklettet som c kallar det ) inte hela ytan! spännanse spännande..

annars händer nada zipp zero.. jo på fredag fyller jag år, när jag skramlat ihop dom pengarna och lite tyill skajag köpa mig en digital systemkamera.. vill vill vill ha

nu e det frulle o så lite tv o så sooova!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar