tisdag 16 mars 2010

3 veckor..

blir min lilla bebis idag :)
han ligger just nu i babysittern o sprattlar o kæmpar med att hålla nappen i munnen o att få tillbaka den nær den åkt ut..
eller så ær det væl så att han bara kræver uppmærksamhet :)
det blev en jobbig natt inatt då han bestæmde sig før att somna mitt i maten nær han vaknade før att sedan vakna till efter en kvart 20 min o fortsætta o bli galen nær han inte riktigt fick till det nær han var så trøtt.. båda gånger!
jag får skit ont i huvudet nær han håller på sådær.. nu e man sådær lagom trøtt o så fort han bestæmmer sig før att ta en nap så føljer jag med! borde inte drøja så længe till!

idag skiner solen ute o funderar på att ta mig en promenad ner till amfi borg ( køpcenter) o se om det kane kommit ut nå nya vårjackor, klant som man ær slængde man sin gamla føre man køpt en ny... o måste ju passa på att gøra det føre man flyttar hem.. kommer att sakna att ha så mycket klædbutiker runt om kring.. inte før att man shoppar så mycket men man kan nær man vill.. alla dom butiker som man nu kommer att måste åka till sverige før att hitta.. o æven butike3r som inte heller finns i sverige som jag tycker vældigt mycket om..
så det blir att rensa ur garderoben o kika vad man riktigt har.. kan ju sæga att det mesta man har inte e så fint længre.. mycket uttøjt o fult från grav. o grisig som man e så fula flæckar som inte går bort. så lite måste man væl handla føre man drar e ju bra mycket billigare hær också :)

bye bye then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar