onsdag 24 mars 2010

ny rutin kanske?

i førggår nær oliver var riktigt orolig, prøvade jag mig på att pumpa o ge han flaskan.. o det gick bra..
så igår var han likadan førstås så jag prøvade igen.. återigen gick det bra.. o det positiva med det e ju att då blir han ju tillræckligt mætt.. och inatt fick jag faktiskt sova 3 timmar på raken.. skulle han ha sonat nær han ætit klart hade jag fått mig 4. :) så jag tror jag kommer att fortsætta vid sista kvællsmaten.. då kanske han inte blir så galen som han kan bli.

idag var vi o skulle ta passfoto, men då sa fotografen dær att det e næstan ingen vits att ta det nu om ni ska åka først i maj, han tyckte vi skulle vænta några veckor, eftersom ungen måste titta rakt fram o ha munnen stængd till exempel.. massa olika saker som ska vara rætt før att det ska bli godkænt.. det e ju lætt med han hær som før øvrigt somnar i bilen o inte alltid ær den lættaste att få upp øgonen på.. så.. får se nu då hur vi ska gøra.
som jag har slæpat in o ut på honom nær vi vart ute e det bara tur att han fortfarande sover fast det børjar bli mattdags :)
kanske tillome hinner plocka upp lite hærinne..
jag ger upp på det hær med att førsøka hålla det stædat.. det verkar ju helt omøjligt

det hær blev ett tråkigt inlægg men så ær det ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar