söndag 28 mars 2010

nu har jag fått som jag "ville"..

på ett vis.. jag kommer inte riktigt i några av mina jeans..
eller jo øver låren men det ær en bra bit til før att kunna få dom fast.
positiva i det hela ær ju att jag alltså måste ha fått lite større høfter..
och nu har jag anledning till att køpa nya..
negativa ær ju att jag ælskar vissa av mina jeans.. och just det att nya jeans ær svindyra på Åland, alltså måste jag ta mig ork och tid o gå igenom affærerna hær. o tid det har jag inte mycket av.

Oliver somnade først halv ett inatt igen, åt vid halv 11, grinig o hissig o sur tills chris fick han att somna..
men jag har iallfall lyckats fått hela 5 timmars sømn allt som allt från halv ett till halv 9 imorse. kænde sig ju næstan utvilad.
jag førsøkte int ens lægga han i sængen efter att han ætit vid halv 4, tænkte att inatt ska jag inte springa upp o ner jag ska førsøka soova..

nu e vi strax på væg till oslo før att besøka Olivers gammel farmor o farfar.. o få lite middag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar