lördag 20 mars 2010

mamma vs. pappa

hej jag heter oliver..
nær mamma e ensam hemma med mig.. blir jag kinkig o vill inte sova o vill inte vara ensam o måste ha uppmærksamhet hela tiden.. o helst vill jag æta hela tiden
nær pappa e hemma som idag.. då tar vi sovmorgon till åtta.. kl 9 tar pappa upp mig så mamma ska få sova.. jag somnar på flæcken i babysittern så pappsen får æta lite..
halv elva vaknar jag till før jag kænner lukten av mjølk, mamma kan faktiskt vænta med att æta..
sen så tænkte jag ta en dag då jag æt nøjd ganska længe ensam,. o somnar nær pappa lægger mig i sitt knæ :)!
"nær mamma ska f mig att sova blir jag galen tills hon klær på mig o lægger mig i vagnen fast jag e galen.. tillslut så orkar jag inte mera o somnaar! hahaha.
men lite snæll e jag ju o fixar så att pappa får ta dom værsta bløjorna ;)
jag tænkte lægga ut en bild på mig hær men det gick ju tydligen inte idag!
men ni vet ju redan hur søt jag ær!
på tisdag blir jag faktiskt 1 månad gammal.. mamma tænkte gå och væga mig nåndag.. jag e sæker på att jag væger minst 4 kg.. jag menar jag æter som en hæst.. o det finns inte en chans att ni skulle se halsen min..

see ya!

1 kommentar:

  1. Du är lustig du oliver, o duktigt som har lärt dig skriva redan! :) Liam är spänd tills han får träffa dig :)
    Skynda er hem nu, kraaam!

    SvaraRadera