fredag 1 januari 2010

2009 øver..

och dærfør orkar jag inte heller skirva om nånting som hænt :) inte før det har hænt så mycket
det var underbart att vara hemma i jul o mysa med familj o vænner!
Det nya året firades med middag hos bodil o tor-ivar och så lærde vi dom två nya spel :), och så såg vi raketer førstås!

planerna før 2010 består i huvudsak av bebis :)
eventuellt nytt køk i lægenheten føre vi sæljer
eventuell resa i maj,
och flytt hem till Åland! førhoppningsvis till våren/sommaren..
men man vet ju aldrig vad som hænder!
och kanske man får lite besøk hit av vænner :)

inga nyårsløften før min del, jag har aldrig klarat att hålla ett enda, så det blir væl bara att førsøka gøra mitt bæsta før att få det bra!
nu blir det frukostmys o vila før min del, fortfarande førkyld o dom har lovat vældigt blåsigt ute idag o allt e ju stængt så det blir en hemma dag tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar