söndag 24 januari 2010

matvrak nr1

har inget vettigt att skriva, så dærfør skriver jag istællet ATT JAG E SJUKLIGT SUGEN PÅ BERLINEMUNK, ELLER GRÆDDMUNK!
men vet ni vad, det går inte att få tag på hær, hur hemskt ær inte det.
har ætit hela dan kænns det som, inte alltid men vældigt ofta får jag såna hær dagar då jag skulle kunna sitta en hel dag o bara æta allt gott jag kommer øver.
jag var svintrøtt imorse kl 7, men eftersom jag vaknat kl 6 o hade svårt att somna om, så går jag upp o æter honungspuffar, o inte bara en liten tallrik.. jag fick tvinga mig sjælv att lægga av. redan då visste jag att det kommer att bli en sån dag idag, suget kryper i kroppen på mig.
jag funderar starkt på att køra ner till en butik som faktiskt har søndagsøppet en bra bit bort, køpa kokos o kakao så jag kan baka kokosbollar!
kl e bara åtta før 1 timme sen kækade jag middag, men inte hjælper det.. nu e det sista smulorna från chipspåsen som gæller. o jag vill fortfarande ha det ovannæmnda! och jag lær ju inte heller gå lægga mig på några timmar ænnu så jag hinner tillome bli hungrig!
jaja det gør inget att jag æter jag e så smal annars ændå. men man behøver ju inte øverdriva!
jag tror jag førstår dom stackrarna som har det som en sjukdom, som inte kan sluta æta.. det e verkligen hemskt.

1 kommentar:

  1. stackars jävel,du måste ha fått min cravings med= ) för jag har verkligen sluppit sådant, ett stort glas kallt vatten är jag i behova av hela tiden, jag dricker tills jag blir mätt ..äckligt mätt. =) heheh!

    SvaraRadera