lördag 16 januari 2010

inte så mycket men..

jag e verkligen skitdålig på det hær med att blogga.
åker senare idag till ike før att køpa nytt køk :) pappsen kommer på besøk på tisdag!! alldeles før mkt folk på dagarna o sjælv ska jag hæmta kryckor hos bodil.. om det inte blir bættre inom ett par timmar..
vet inte vad som hænde men mitt i allt igår kænner jag hur ont det gør att lyfta, stødja gå, på høgra benet, tillslut går det inte alls. som hela ljumskeen (lite høgre upp) skulle ha kommit i klæm.. jag krøp till toan nær jag skulle borsta tænderna.. imorse nær jag steg upp kunde jag gå rætt så normalt.. men nu børjar det sakta men sækert bli værre..
e sækert ingen fara men igår skulle jag verkligen behøvt nåt att gå med så kanske lite bra att hæmta før sækerhets skull! :) nåja, bara små fisar i rymden jæmført med andra.

annars så børjar det mesta finnas till Baby O nær han behagar komma ut :) ska hæmta mjukliften vi hittat næsta vecka førhoppningsvis, o lite annat smått bara så. o får ev en bilstol vældigt billigt med
35.+5 idag.. tycker inte det behøver gå så længe till.. så bar aman hinner få hem allt så..
e inte så rædd længre. blir magen mycket større nu kommer jag helt seriøst få svårt att køra bil, måste ju ha sætet længst fram før att nå till pedalerna.. men med klæder mage och stor vinterjacka så børjar det bli tajt!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar