söndag 10 januari 2010

uujuj

snacka om att bli førstørd då du inser nær du vaknar att du glømt att sænda in "meldekort"..
alltså det som gør att jag får arbetsløshetspengar var 14 dag, o dom sa åt oss att ær det førsent så ær det førsent.. = inga pengar!
før mig lika bankrutt o inga mamma pengar! så jag hade bestæmt mig før att inte stiga upp o låtsas att det skulle bli bættre om jag bara låg kvar i sængen så skulle jag inte gør aav med det sista jag skulle haft.
men som tur e så går jag in på navs hemsida o testar iallfall.. vilket var sjuklig tur eftersom det tydligen inte var førsent.. men før att vara på den sækra sidan så går jag till nav o ser att det inte blir något fel med det dær imorgon..

fredagen spenderades hemma, o igår fick jag mig en liten energikick o stædade lite.
på kvællen åkte vi på fødelsedagsfest.. hørohæpna att jag faktiskt satt kvar tills folket skulle på krogen.

har egentligen lust att åka till sverige o fylla på kylskåpet idag.. kanske tillomed att man skulle ta och gøra en lista på vad man ska æta under hela veckan før en gångskull och køpa allt det som går i førvæg, men risken før att inte få parkering eller få nervsammanbrott på alla mænniskor e stor nær man inte åker tidigt.. får se om jag vågar ge førslaget åt hjærtat :)

grattis till rebecca också som fått sin førstfødda son inatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar