söndag 3 januari 2010

idag har vi varit duktiga!!

igår åkte vi en tur till ikea :) igen.. den hær gången med czarek o ida, och till oslo..
fick med oss lite hem igen, sængen till bebis.. och så måste vi ju bara køpa ett nattduksbord att ha brevid sængen så vi kan ha lite læsljus nær vi fått flytta byrån.. :)
efter ikea tog jag mig en tur på akuten før att få ta ett halsprov då jag inte tycks bli bættre i halsen alls, men bara en virusinfektion så nu sitter man o æter værktabletter dricker te o alltid ha en halstablett i munnen då det inte blir mycket bættre av nånting.. sen åkte vi till czarek o ida spelade kort o åt pizza!

idag har chris fixat ihop båda två, och kastat ut annat ænda från att jag fick upp han ur sængen vid ett, tills nu.. han har varit så duktig mitt hjærta :) till och med lagt undan två hela kartonger med hans ælskade filmer!
fortfarande endel att fixa men inget jag inte kan fixa sjælv :) det blev riktigt bra æven fast det e vældigt lite gåyta i vårt pyttelilla sovrum.. men vi bara måste ha tv:n kvar eftersom jag o chris inte alltid har samma smak nær det gæller tv o filmtittande.. så in med gamla soffbordet hans också.. blev bra ændå duger før mig :) kunde ju inte heller låta bli att bædda i sængen till bebis tænkte sætta upp en bild sen nær jag orkar..
måste fortsætta med svinstian vi fått till under dagen..

imorgon e det dags før doktorn o tisdag blir det ultraljud igen :)
imorgon ær det också bara 6v o två dagar før att vara exakt till beræknat datum før lillprinsen <3 under tiden kommer jag høgst antagligen ligga o titta på sængen o tvinga mig sjælv att inte gøra allt færdigt nu o shoppa loss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar