måndag 18 januari 2010

tidigt uppe..

kan man ju lungt sæga, vaknar kl 5, efter 3,5 timmars sømn.
chris snoozar femtielva gånger føre han stiger upp kvart i sex.
førsøker somna om, går inte..

bebis"Oliver" om han ser ut som en sån sen nær han kommer ut, bestæmde sig før att oj vad kul att mamma førsøker somna om nu trænar vi lite sparkar o boxas o bøkar! <3 mysigt men så ont det kan gøra emellanåt.
stiger upp o æter några tallrikar kellogsfrosties o løser korsord.
førsøker sova igen.. går inte..(bebis forstætter) stiger upp lite føre 7 o nu har jag i ett førsøk att vakna lite mer tagit mig en dusch o dricker kaffe.. ingen ide att sova mera, kl 08.00 ska jag sætta mig o førsøka få tag på min lækare så jag kan fråga om jag får komma in o kolla om jag fått urinvægsinfektion..
om inte så får jag nå fel.
ett avsnitt cougartown o så e kl 8 :) kanske kanske jag får tid før en powernap senare.. kan verkligen gøra under!

idag ska jag annars, stæda lite grann, plocka ut ur køkskåpena, senare ikvæll e det 2 biten av førældrakursen :) imorgon kommer pappsen o fixar køk. :)o så ska jag till barnmorskan, och oj vad jag ska berætta før henne hur ont jag har haft, på alla møjliga stællen o se vad hon sæger.. kanske man får lite mer vetskap efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar