lördag 1 maj 2010

1 maj..

tiden går fort.
dagen o kvällen igår spenderades med jessie o liam, började mindre bra med griniga inte sovande ungar, men avslutades med god pasta o litet glas vin. o bara vara.. :)

kvällen efter jag kom hem började bra, han var inte ens grinig när jag lämnade honom i bilen för att sätta in grejjer.. han åt snällt o fint, hela flaskan o inte dom ynka 50 ml som han har börjat med. men vid halv elva blev han trött o la han i sängen o var först ganska nöjd, men det började sakta men säkert byggas upp till ett fruktansvärt vrålande.. hoho säger jag bara.. kunde inte ens tänka.. tack o lov at man nuförtiden e bra mycket tåligare med det än i början, för han höll på en god stund.. fick han tillslut att somna sött, har sovit ända till kvart i 5, vilket betyder att han klarat sig utan mat i 6,5 timmar :) det kanske kanske betyder att han så småningom börjar sova hela nätter.. han somande ju inte före 12 nästan igår.
nu ligger han i´min säng o sparkar mig o pratar o försöker vilt få min uppmärksamehet, gen om att visa sitt underbara leende. :)

snart blir han dock trött igen o då ska vi väl sova lite till, om jag kan det.. känner mig ganska pigg. of course..
nu e det också bara 4 dagar kvar till min älskling kommer hem, o det ska bli alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar